3. dan Tromejnik

Pot tretji dan Lončarovci 10 – Križevci – Kuštanovci – Mačkovci – Martinje -Trdkova – Tromejnik – Ženavlje – Šulinci – Gornji Petrovci – Križevci – Lončarovci 10

KOt smo se dogovorili prejšni dan je bil cilj tretjega dne grad grad v Gradu. Iz baze v Lončarovcih smo se na pot odpravili Jasna, Zdenka, Miro in Miro. Nekateri so se iz baze odpeljali že prej, trikolesniki pa so ostali in kasneje opravili svojo(e) pot(i). Odpeljali smo se do križišča Križevci desno, Panovci levo. Zdenka je, na osnovi informacije na tabli ob počivališču, v gozdu našla marelo. “Shranila” (zapomnila si je, kje raste) jo je za kasneje, če bi se morda vračali po isti poti.

Zavili smo proti Križevcem (evangeličanska cerkev) in potem nazaj in skozi Kuštanovce do Mačkovcev.

V Kuštanovcih smo ob urejeni kmetiji srečali čez 80 let staro vitalno gospo. Občudovali smo njene rože in kaktuse ter urejeno dvorišče med staro in novo hišo. Miro B. jo je zelo razveselil. Pomladil jo je za 30 ali štirideset let. Bila je tako vesela, da je poskočila in zaplesala.

V Mačkovcih v občini Puconci smo si privoščili malico in počitek v senci (bilo je pasje vroče).

Ob 15-tih smo se odpravili naprej (še vedno smer Grad). Jasna in Zdenka sta pohiteli v strmi hrib proti Otovcem in Vidoncem. Miro Breg je imel “nagledano” vinogradniško kmetijo v smeri Prosečke vasi. Na križišču sva se ločila. Jaz za puncama naravnost on pa na levo. Na odcepu za Ženavlje smo se dogovorili, da naju Zdenka počaka.

Midva pa sva nadaljevala pot do Martinja Trdkove (v občini Kuzma) in se peš, po učni poti, vzpela do Tromejnika.

Morda kdo potrebuje slamnato streho. Hiša stoji v Trdkovi.

Vzpon iz Trdkove v Martinje

Šele zgoraj je Jasno pričakal.

Zdenka se je “preselila” z avtobusne postaje na križišču za Ženavlje v Martinje v gostilno. Spili smo “kavico” in se odpravili proti domu. Za obisk Gradu nam je zmanjkalo časa.

Peljali smo se skozi vas z zanimivim imenom.

Skozi Šulince in Gornje Petrovce smo se peljali proti Križevcem. Pred Križevci smo si privoščili sadno večerjo (divje češnje – še nikjer jih nisem videl toliko kot na Goričkem).

Gornji Petrovci

Križevci

Potem pa na križišču, ki sem ga omenil na začetku.